nuffnagads

Jumaat, 30 Mac 2012

Assalamualaikum.......

Hari nie saya mau berkongsi tentang anak saya Nazim Khairi b Kasnan yg membuat saya risau and bimbang ttg dia....Semalam time kenduri d tempat auntie saya,as usual dia bemain2 la dengan kawan2 baru dia and bila dia dh rasa penat dia panggil saya and i give him his bottle that full of milk.....so after dia nenen dia sambung main lagi....until la urang dh stat mau baca doa sana jugalah dia membuang air besar....ermmm first mmg boleh ok la when his berak...hehhe mmg biasa after dia menyusu dia akan berak tp najis nya tue x la sekeras yg biasa.....najis nya sungguh cair seperti urang yg kena cirit birit.....first i ignore la...and he stat play again and nenen again..and once again after i finish my dinner he stat again memberakkan dri.....ermmm kali nie najis nya pun sama dengan yg first td.....sya heran and terus tanya my mum why he like this....menyusu macam biasa and makan pun macam biasa tp tue la kenapa dia still macam tue....and my mum say maybe susu yg dia minum skg nie x ngam dengan dia that why dia berak2....tp kalau ikut susu yg dia minum nie dri dia lahir lagi and until now dia minum tue susu....tp lain jenis jak la but the brand is same...ermmm felt worried la now when my son is like that......hope ptg nie bila sya beli susu yg baru akan ok dengan badan dia....ermmm...:(

Tiada ulasan:

Catat Ulasan